ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
05 березня 2019
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-02-05-002233-b
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Зазимська сільська рада Броварського району Київської області,
04363876,
Україна,
Зазим'є,
вулиця Широка, 6 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція водозабору підземних вод по вул. Лісовій в с. Зазим'є Броварського району Київської області, 6484685UAH, 45454000-4, ДК021, 1, лот |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
89ee3fd0e0c7418a8bf607d04cfff951, 2019-02-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
27 лютого 2019
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Д С С Солюшионс».
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-02-05-002233-b встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Д С С Солюшионс» не відповідає умовам Додатку № 1 до ТД.
Так, у складі пропозиції Переможця наданий лист про залучення субпідрядних організацій, згідно з яким учасник, у разі визнання його переможцем, залучає до виконання робіт субпідрядну організацію ТОВ «Дісаві».
Відповідно до умов Додатку № 1 до ТД учасник, у разі залучення до робіт організацій на умовах субпідряду, подає підтвердження виконання аналогічного договору субпідрядником та відгук від замовника про його виконання.
Перевіркою відповідності пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам ТД встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Д С С Солюшионс» не містить підтвердження виконання аналогічних договорів та листів відгуків від замовника про їх виконання для субпідрядної організації ТОВ «Дісаві», що не відповідає вимогам Додатку № 1 ТД.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та оприлюднив повідомлення від 26.02.2019 про намір укласти договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі та оприлюдненні інформації про її проведення та розкритті тендерних пропозицій, порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Заболотня Юлія Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)