ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

18 квітня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-01-30-001482-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН", 03328913, Україна, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут»., 19619561UAH, 45453000-7, ДК021, 1, Роботи
3. Інформація про оприлюднення: f854a0bcc1a44bae8725456facb6d369, 2019-01-30
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) від 15.01.2019 № 70 зі змінами від 07.02.2019 № 254, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію публічного акціонерного товариства «Київметробуд», протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2019 № 436, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12.03.2019 № 205-ДБМ-19. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у переліку документів, які надаються переможцем торгів, на підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 статтті 17 Закону (додаток 5 до тендерної документації), визначив форму довідки, яку повинен надати переможець. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, замовником визначається згідно із законодавством. Відповідно до пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, ведення обліку податків і зборів, платежів, забезпечує Державна фіскальна служба України. Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554. Таким чином суб'єкт господарювання не є розпорядником інформації, а тому довідка за визначеною Замовником формою не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Мостовенко Олександр Петрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)