ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

10 квітня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-01-30-000471-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01038699, Україна, Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт», 98202844UAH, 45240000-1, ДК021, 1, Роботи, NONE
3. Інформація про оприлюднення: 8a5fec0117ea4bf2ad095083c1e8b0ca, 2019-01-30
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноважених осіб регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (далі – Замовник) від 13.02.2019 № 14, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд-Строй-Альянс» (далі – ТОВ «Гранд-Строй-Альянс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Фастгідроресурс», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженими особами від 22.02.2019 № 16 та від 25.02.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.03.2019 № 2019/1, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того за результатами аналізу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу про надання переможцем торгів, протягом одного робочого дня у разі зміни стартової ціни проведеного аукціону розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу цінову пропозицію, а також усі документи та додатки, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція для узгодження та укладання договору. У разі невиконання цієї вимоги, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця. Згідно з нормами статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де, зокрема, зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону. Отже, ненадання переможцем торгів остаточної цінової пропозиції, а також усіх документів та додатків, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція, за результатами аукціону не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Крім цього Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив не весь Договір (відсутні стор. 7 Договору, стор. 2 Додатку 1 до Договору, стор. 2 Додатку 1а до Договору, Додаток 2 до Договору), чим порушено частину першу статті 10 Закону. Також, Замовник 18.03.2019 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору та повну версію Договору з усіма додатками (від 14.03.2019), чим порушено частину першу статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Михайлов Олександр Юрійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)