ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

30 липня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-01-15-001720-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: М’ясопродукти, 5062860.12UAH, 15130000-8, ДК021, 33132, кг
3. Інформація про оприлюднення: 1dd89e9f1ac1471d893443f0b021c807, 2019-01-15
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 21 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон). Моніторинг закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 15 січня 2019 б/н із змінами 21.01.2019 та 15.03.2019 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.03.2019 №14. Проведеним моніторингом установлено, що 10.04.2019 оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій щодо пропозицій учасників, які допущені до аукціону. Однак, на вищевказане рішення подано скаргу до органу оскарження, яким задоволено скаргу та прийнято Рішення від 08.05.2019 за № 5688-р/пк-пз, зокрема зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариство з обмеженою відповідальністю «КАП-ПРОД» і рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Каштан-Плюс». Разом з тим, проведеним моніторингом оприлюдненої інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що станом на 28.07.2020 рішення органу оскарження не виконано, рішення органу оскарження не оскаржено в судовому порядку та не оприлюднено інформацію про відміну торгів, чим порушено вимоги частини 12 статті 18 та частини п’ятої статті 28 Закону. В ході моніторингу, 21.07.2020 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаного факту. Станом на 28.07.2020 або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень відповідь на запит Замовником не надано, чим порушено частину п’яту статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини 12 статті 18 та частини п’ятої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку (оприлюднити інформацію про виконання рішення Уповноваженого органу) і не допускати таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)