ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
01 квітня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОЕКОВТОРРЕСУРС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
38836263,
Україна,
м. Дніпро,
проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Оренда навантажувача-екскаватора JCB 3CX SITEMASTER(або еквівалент) без водія, 1700000UAH, 42410000-3, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d9d4f4893ff347c18ce0317f00f8c747, 2019-01-14 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
18 березня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі, дотримання Замовником законодавства при плануванні закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію Кузьменко О.М. (далі-Учасник), протокол засідання тендерного комітету від 04.02.2019 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір оренди, укладений з Кузьменко О.М. від 18.02.2019 № 18/02, пояснення замовника від 27.03.2019.
Пунктом 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі-Порядок № 454) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник № 1749) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Моніторингом встановлено, що замовником здійснено закупівлю послуг з оренди навантажувача-екскаватора YCB ЗСХ SITEMASTER за кодом придбання товару, а саме ДК 021:2015:42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання», чим порушено норми ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника № 1749.
Моніторингом встановлено розбіжності між пунктом 4.4 Розділу «Загальні положення» та пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації в частині визначення Замовником строку надання послуг.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції Кузьменко О.М., вимогам тендерної документації, а саме в частині відсутності: проекту договору, передбаченого частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбаченої пунктом 2 частини 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідними умовами для зберігання та продажу машин, в тому числі станції технічного обслуговування для проведення сервісного та гарантійного обслуговування запропонованої марки техніки, передбаченої пунктом 1.2 Додатку 1 тендерної документації; копії аналогічного договору з підтверджуючими документами щодо виконання цього договору, передбачених пунктом 1,3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже Замовник, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив пропозицію Учасника, визнав його переможцем та уклав з ним договір оренди від 18.02.2019 № 18/02.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Моніторингом встановлено невідповідність умов договору оренди від 18.02.2019 № 18/02 умовам тендерній пропозиції Кузьменко О.М., в якій міститься лист про згоду виконання всіх умов проекту договору (Додаток №2 до тендерної документації) про закупівлю, які визначені тендерною документацією, а саме:
- відсутній п.3.1 проекту договору щодо здійснення Орендарем орендної плати за користування об’єктом оренди протягом 120 банківських днів з моменту підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг;
- відсутні Додаток №1 до договору – протокол узгодження договірної ціни та Додаток № 2 – акт приймання –передачі об’єкту оренди;
- наявний п.4.3.8 не передбачений проектом договору, щодо зобов’язання Орендаря за власний рахунок проводити технічне обслуговування об’єкта оренди (у т.ч. заміну шин та акумулятора) ремонт та нести витрати на його експлуатацію;
- наявний п. 8.6 не передбачений проектом договору щодо роз’яснення нотаріусом змісту прав та обов’язків за цим договором, правових наслідків укладеного правочину відповідно до Цивільного та Сімейного кодексів України;
- наявний п. 8.7 не передбачений проектом договору щодо складання договору у трьох примірниках.
Отже Замовником на порушення частини 4 статті 36 Закону укладено договір оренди з Учасником від 18.02.2018 № 18/02, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції.
Під час проведення моніторингу 27.03.2019 Замовником опубліковано протокол узгодження договірної ціни та акт приймання передачі об’єкту оренди.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 4 статті 36 Закону, норм ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника № 1749.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та /або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.