ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

15 квітня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-01-08-000858-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, 02142313, Україна, місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Цукор-пісок, 461390UAH, 15830000-5, ДК021, 29000, кг
3. Інформація про оприлюднення: 47ec57dae73b4d2eb6baf31aafe0a865, 2019-01-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 26 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 27.11.2018 № 1050, реєстр отриманих пропозиції, тендерні пропозиції ФОП Аністратенко Є.О, ФОП Заїкіна Віра Вікторівна, ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, договір про закупівлю від 13.02.2019 № 35 та додаткові угоди до нього, пояснення Замовника та його документальне підтвердження отримані 27.03.2019 через електронну систему закупівель. Згідно з вимогами п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8 тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна відсутні: копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, копія паспорту; копія витягу з реєстру платників ПДВ або єдиного податку; копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та лист-згода на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам п. 3.1 розділу ІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації та додатків № 7 та № 8 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 13.02.2019 № 35. Відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Під час проведення моніторингу Замовником надано пояснення та документальне підтвердження, що додатковою угодою від 28.03.2019 № 1 дію договору від 13.02.2019 № 35 припинено та договір розірвано. Звіт про виконання договору під час проведення моніторингу оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на те, що договір розірвано, встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважаються усунутими. Порушення усунуті у ході проведення моніторингу.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)