ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Король Валентина Вікторівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
08 жовтня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ,
41485381,
Україна,
м. Одеса,
вул. Канатна, буд. 83 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення будівлі «Малої ковзанки» (літ. Б, Б1) спеціалізованої дитячо-юнацької школи олімпійського резерву з фігурного катання на ковзанках «Крижинка» під спортивний зал за адресою: м. Одеса, вул. Філатова, 29а, 16555108UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
ac1a7d4aae654a7aa5740cb21f8d171d, 2018-11-21 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
29 вересня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, які діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.11.2018 № 31, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.12.2018 № 43 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «САЛТОРА ГРУП» (далі – ТОВ «САЛТОРА ГРУП»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.12.20218 № 50 щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «САЛТОРА ГРУП» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «САЛТОРА ГРУП», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 20.12.2018, укладений договір про закупівлю від 09.01.2019 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2019 згідно з додатковою угодою від 14.03.2019 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 03.04.2019 згідно з додатковою угодою від 02.04.2019 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 21.05.2019 згідно з додатковою угодою від 20.05.2019 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 23.05.2019 згідно з додатковою угодою від 21.05.2019 № 4, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2019 згідно з додатковою угодою від 28.12.2019 № 5, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 16.09.2020 згідно з додатковою угодою від 16.09.2020 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 07.12.2020 згідно з додатковою угодою від 07.12.2020 № 2, додаткові угоди від 14.03.2019 № 1, від 02.04.2019 № 2, від 20.05.2019 № 3, від 21.05.2019 № 4, від 28.12.2019 № 5, від 16.09.2020 № 1 та від 07.12.2020 № 2.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 20.12.2018 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «САЛТОРА ГРУП».
За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛТОРА ГРУП» на відповідність умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що учасник ТОВ «САЛТОРА ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання наступних документів та інформації:
«Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)*, укладеного (укладених) учасником у попередній рік (попередні роки) та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою, наведеною у Таблиці № 3. Підтверджується оригіналом зазначеного договору (договорів), оригіналом акту (актів) виконаних робіт, оригіналом позитивного відгука (відгуків) від замовника (замовників) про виконання робіт учасником щодо якості виконаних робіт, своєчасності їх виконання, наявності чи відсутності зауважень. Відгук (відгуки) повинен (повинні) бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, найменування об’єкту за договором, клас наслідків (відповідальності), до якого віднесено цей об’єкт (відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)».
При цьому, учасником ТОВ «САЛТОРА ГРУП» у складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію надано довідку від 11.12.2018 № 125/12, згідно з якою учасник зазначає про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 26.09.2017 № 18 з Управлінням комунальної власності та земельних відносин Чорноморської міської ради Одеської області. Також учасником ТОВ «САЛТОРА ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано оригінал зазначеного договору від 26.09.2017 № 18.
Проте, учасником ТОВ «САЛТОРА ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано оригінал акту (актів) виконаних робіт за наданим зазначеним договором від 26.09.2017 № 18, що не відповідає підпункту 2.1. пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника, та, відповідно, учасник ТОВ «САЛТОРА ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Отже, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «САЛТОРА ГРУП» у той час, коли учасник ТОВ «САЛТОРА ГРУП» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.