ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Король Валентина Вікторівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

06 березня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2018-09-21-001469-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: 00000000000000000000000000000000000000000, 00000000, 0000000, 00000000000, 00000000000000000000
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000, 0UAH, 45000000-7, ДК021, 000
3. Інформація про оприлюднення: 2af1660ecaf444178efdadb946118cc6, 2018-09-21
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура для потреб оборони
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 18 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06.03.2019. Предметом аналізу стали наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса; оголошення про проведення переговорної процедури; тендерна документація; тендерні пропозиції учасника ТОВ «Лінкор» та ТОВ «Євротехенерго»; протоколи засідань тендерного комітету від 09.10.2018 № 191, від 10.10.2019 № 192, від 05.11.2018 № 207, від 07.11.2018 № 208, від 07.11.2018 № 209, протоколи проведення переговорів від 11.10.2018 та 08.11.2018; повідомлення про намір укласти договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Федоряка Василь Васильович
(підпис, власне ім'я, прізвище)