ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
19 грудня 2018
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»,
40123444,
Україна,
Київ,
м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
модернізація окремих частин інтерєрного оздоблення електропоїздів HRCS2, 3979800UAH, 50220000-3, ДК021, 180, од. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
7698c8be96474afe9aa228855e780cae, 2018-08-16 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
23 листопада 2018
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2018 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.09.2018 № 117-УЗШК.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Абзацом другим частини другої статті 16 Закону передбачено кваліфікаційні критерії - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим тендерна документація філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (далі – замовник) не містить визначених одного або кількох кваліфікаційних критеріїв, відповідно до частини другої статті 16 Закону.
Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Замовник у тендерній документації (підпункт 2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації) встановив обов’язок для учасників торгів надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності основних засобів для надання послуг, що придбаваються.
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має будь-яких підтверджуючих документів, щодо наявності у нього основних засобів для надання послуг, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації замовника, учасники зобов’язані надати інформацію, щодо працівників, які будуть здійснювати монтування та наявні у штаті підприємства.
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має документального підтвердження, щодо штатних працівників, які будуть здійснювати монтування, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, згідно з пунктом 2 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації замовника, учасники повинні надати документальне підтвердження, щодо відповідності змісту операції (предмета торгів), зареєстрованому виду економічної діяльності.
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має документального підтвердження щодо права учасника на здійснення такої господарської діяльності, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Також у пункті 6 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації замовника, встановлено вимогу, щодо надання учасниками листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи та завіреною печаткою, щодо дотримання в своїй діяльності Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – Рішення РНБО).
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не має будь-якого документального підтвердження щодо дотримання учасником Рішення РНБО, як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Світ Постачання» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Світ Постачання» визнав його переможцем, чим порушив вимоги встановлені у пункті 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовник уклав з переможцем договір на виконання підрядних робіт від 24.09.2018 № 117-УЗШК.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Світ Постачання», як таку що не відповідала умовам тендерної документації.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.