ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

05 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2018-05-24-002302-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ", 24584661, Україна, Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Обладнання для підстанції 35/6 кВ "Бризкальна" для ВП ЮУАЕС, 339183480UAH, 31210000-1, ДК021, 1, комплект
3. Інформація про оприлюднення: 29243cf319aa4c89b7785c174d2c4107, 2018-05-24
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - ДП «НАЕК «Енергоатом», Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 23.05.2018, тендерні пропозиції I&C Energo a.s., товариства з обмеженою відповідальністю завод низьковольтної апаратури «Лідер Електрик», товариства з обмеженою відповідальністю «Укренержи Холдинг», протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.09.2018 № 5629, звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, вимога про усунення порушень, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2018 № 7437-р/пк-пз, від 19.10.2018 № 10738- р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, контракт від 19.11.2018 № 53-129-01-18-01640 (далі – Контракт), додаткова угода до Контракту від 05.03.2019 № 1, додаткова угода до Контракту від 14.06.2019 № 2, додаткова угода до Контракту від 22.10.2019 № 3, повідомлення про внесення змін до Контракту від 06.03.2019, від 14.06.2019, від 23.10.2019. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені звернення до Замовника про надання роз’яснень до тендерної документації та обґрунтовані відповіді на звернення, а саме: на звернення від 29.05.2018 відповідь надано 06.06.2018, 12.06.2018 - 27.06.2018, 13.06.2018 - 22.06.2018, 19.06.2018 - 25.06.2018, 20.06.2018 - 27.06.2018, 04.07.2018 - 01.08.2018, 11.07.2018 - 20.08.2018, 13.07.2018 - 20.08.2018, 06.08.2018 - 20.08.2018, 06.08.2018 - 15.08.2018, на вимогу про усунення порушення від 19.06.2018 - 27.06.2018, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Крім того, за результатом проведеного аналізу поданих тендерних пропозицій установлено, що учасник I&C Energo a.s. визнав конфіденційною інформацію про цінову пропозицію, надання якої у складі тендерної пропозиції учасника вимагалось Замовником відповідно до пункту 6.2 розділу І та пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, чим недотримано вимоги частини другої статті 27 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін встановлено порушенням вимог частини першої статті 23 Закону За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)