| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації,
40301597,
Україна,
Львів,
вул. Винниченка, 18 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140701 Золочів – Красне на ділянці км 0+000 – км 12+200 (окремими ділянками) Золочівського району Львівської області, 69952815.6UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d2192e64af2143e6b1dd45b7c628eb3c, 2018-05-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 жовтня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.05.2018 (протокол № 2); протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції «DROG-BUD» Sp.z o.o.» в особі ТзОВ «ДРОГ-БУД» (далі - ТзОВ «ДРОГ-БУД»), ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 03.07.2018 № 13; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.08.2018 № 04-08/18, додаткові угоди від 28.12.2018 № 1, від 24.06.2019 № 2, від 05.07.2019 № 3, повідомлення про внесення змін до договору.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Проведеним аналізом встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагає в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із частиною 3 статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Однак, аналізом встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в Додатку № 2 тендерної документації, вимагається від переможця торгів на підтвердження відсутності підстав, визначених в частині першій статті 17 Закону № 922, надання гарантійного листа за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи переможця про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до статті 21 Закону, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також, згідно частиною 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Однак, в недотримання вимог статей 25 та 28 Закону, в пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що Учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf та у форматі imd), що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: - ненадання учасником через електронну систему закупівель, у строки передбачені цією тендерною документацію, Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг за предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 10 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасниками вищевказаних торгів ТзОВ «ДРОГ-БУД» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» не завантажено в складі тендерних пропозицій договірну ціну з розрахунками до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, тендерні пропозиції учасників ТзОВ «ДРОГ-БУД» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» не відповідали умовам тендерної документації та згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону повинні бути відхиленими.
Однак, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником тендерні пропозиції учасників ТОВ «Автомагістраль Південь» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» не відхилено, а допущено до аукціону.
За результатами проведених торгів Замовником з ТзОВ «ДРОГ-БУД» укладено договір від 03.08.2018 № 04-08/18 вартістю 67 084750,00 грн, що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Водночас, Замовником укладено додаткову угоду від 28.12.2018 № 1, а повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено 11.01.2019.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, вказаною частиною статті 10 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
З огляду на зазначене, Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору – протягом 3-х днів з дня внесення змін, чим порушено норму абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону.
Відповідно до звіту від 18.10.2019 договір від 03.08.2018 № 115-08/18 розірвано.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Крім цього установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підстави на відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені Законом.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норми пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норми частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.