ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

12 квітня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2018-03-29-001454-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Дніпропетровське обласне комунальне підприємство "Спецавтобаза", 04011621, Україна, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОСТОВА, будинок 3
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Легкові автомобілі (SKODA OCTAVIA A7 FL, або еквівалент), 2010000UAH, 34110000-1, ДК021, 3, одиниця
3. Інформація про оприлюднення: 010e16e0efc24f3dbd4c4ebc2afb8d16, 2018-03-29
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання: законодавства у сфері публічних закупівель на стадіях планування закупівлі, оприлюднення інформації про її проведення, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію замовника, тендерні пропозиції учасників та переможця ТОВ «Автоцентр-Дніпропетровськ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 17.04.2018 № 11-18 про визначення переможця торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 02.05.2018 №5655/18/047, його оприлюднення, повідомлення про внесення змін до нього та додаткові угоди до договору. Під час здійснення моніторингу закупівлі, замовнику було надано запит від 26.03.2019 про надання пояснення. Станом на 12.04.2019 пояснення замовником не надано. Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю Замовника встановлено невідповідність вимогам частини 1 статті 10 Закону в частині не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Моніторингом встановлено, що відповідно до п.10.1. умов договору від 02.05.2018 №5655/18/047, Договір набрав чинності з дати його підписання Сторонами і діяв до 31 грудня 2018 року та згідно п.5.1 строк поставки товару визначено до 31 липня 2018 року. Додаткових угод щодо зміни термінів поставки товару та термінів виконання договору в електронній системі закупівель не опубліковано. Статус процедури – завершена. Отже, Замовником, на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону не оприлюднено та порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю (звіту про виконання договору) протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі, звіту про виконання договору встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)