ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Яковлєв Денис Томасович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

17 березня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2018-01-18-001024-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, 25449824, Україна, Ужгород, Собранецька,39
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт "Лужанка" на ділянці км 0+000 - км 24+675, 350026000UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: da708f9d99714bb79c016560ac4304f3, 2018-01-18
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 19 лютого 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату оголошення тендеру (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2018 рік Служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 18.01.2018 №7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь»; протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.02.2018; протокол засідання тендерного комітету від 28.02.2018 № 39; договір про закупiвлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт "Лужанка" на ділянці км 0+000 - км 24+675 від 20.03.2018 № 11 (далі – Договір № 11); додаткові угоди від 17.08.2018 № 11/1, від 20.12.2018 № 11/2, від 27.03.2019 № 11/3, від 26.12.2019 № 11/4, від 20.02.2020 № 11/5, від 15.07.2020 № 11/6, від 02.11.2020 № 11/7, від 21.12.2020 № 11/8; пояснення, надані Замовником 04.03.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення частини п’ятої статті 8 Закону не надав пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, щодо наявності підстав, передбачених пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону, для внесення змін до договору № 11 згідно з додатковою угодою від 27.03.2019 № 11/3. Як наслідок, відсутність пояснень не дозволяє здійснити аналіз питання законності внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 27.03.2019 № 11/3.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частинні надання пояснень органу державного фінансового контролю. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.



(посада)

Черновол Сергій Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)