ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

08 квітня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2016-10-07-001016-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ", 21586524, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 5
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: виконання робіт з будівництва каналізаційних очисних споруд в смт Баришівка, продуктивністю 2000 м3/добу, 22915749.65UAH, 45252100-9, CPV, 1, роботи, ДКПП
3. Інформація про оприлюднення: 9ec15e598b524234a0cc996f05d3eb0d, 2016-10-07
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Державний будівельний комбінат Управління справами апарату Верховної ради України» (далі – Замовник) на 2016 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 06.10.2016 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕЛОН ГРУП» (далі – ТОВ «ГЕЛОН ГРУП»), протоколи засідання тендерного комітету від 03.11.2016 № 5, 04.11.2016 № 6, 07.11.2016 № 7, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.11.2016 № 11-272 (далі - Договір). За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій завізованого (погодженого) проекту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації, який подається у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору (завіреною печаткою за наявності) уповноваженою особою Учасника. Учасник ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору без Додатку 1 «Договірна ціна», який є невід’ємною його частиною, чим не дотримався вимог підпункту 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Крім цього учасник ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» надав свою тендерну пропозицію з розрахунком договірної ціни, де зазначив вид договірної ціни – тверда, що не відповідає умовам додатку 5 тендерної документації «Договір підряду», у пункту 3.3 якого визначено, що ціна договору є динамічною. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕЛОН ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 13.1 Договору він діє з дня його підписання і до 31.12.2017, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Повідомлення про внесення змін до договору Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднював. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору Замовник всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав пояснення через електронну систему закупівель. Згідно із абзацом десятим частини першої статті 10 Закону Замовник протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, через перевищення трьохденного терміну оприлюднення звіту про виконання договору.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕЛОН ГРУП» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ» та ТОВ «ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та його оприлюднення – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та не допускати їх в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Хуторянська Вікторія Олександрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)