Постачання поліграфічної продукції для організації та проведення Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з 27 червня по 01 липня 2021 року (банер (3м*4м) з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з люверсами; банер (2м*3м) з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з люверсами; папки А4 з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій», 4+0;наліпки А5 4+0)
Сума
7 425 UAH
UA-P-2021-06-26-000044-b f3a343f33ae14a80b91a8bf539a4fecf
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 червня 2021 15:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент соціальної та молодіжної політики обласної державної адміністрації
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40159685
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, 21036, Хмельницьке шосе, 7
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Постачання поліграфічної продукції для організації та проведення Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з 27 червня по 01 липня 2021 року (банер (3м*4м) з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з люверсами; банер (2м*3м) з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій» з люверсами; папки А4 з логотипом Обласного молодіжного форуму «Вінниччина молодіжна – ініціюй та дій», 4+0;наліпки А5 4+0)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 425 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 7425 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

11. Примітки: ДК 021:2015 - 39290000-1 Фурнітура різна

Документи замовника

26 червня 2021 15:05
Електронний підпис
26 червня 2021 15:04
Протокол №53.pdf