Лист оцинкований з поліестерним матовим покриттям (RAL 7016, 1250 мм х 2000 мм х 0,45 мм)
Сума
9 240 UAH
UA-P-2021-10-19-001393-a c45f8b79d4df4691aa58031dfcff6253
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 жовтня 2021 13:05
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: 2 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #14372923
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Дрогобич, 82100, Спортивна, 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Лист оцинкований з поліестерним матовим покриттям (RAL 7016, 1250 мм х 2000 мм х 0,45 мм)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 240 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 9240 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

11. Примітки: Закупівля здійснюється за рахунок зекономлених коштів за результатами проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів Профнастил покрівельний з матовим поліестерним покриттям ПК – 35 (3050 мм х 1100 мм х 0,45 мм), гребінь для даху з матовим поліестерним покриттям (135 мм х 135 мм х 2000 мм х 0,45 мм) за ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, номер закупівлі UA-2021-09-13-002919-c. Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель.

Документи замовника

19 жовтня 2021 13:13
Електронний підпис
19 жовтня 2021 13:12
UA-2021-09-13-002919-c-report.pdf