Лист оцинкований з поліестерним матовим покриттям (RAL 7016, 1250 мм х 2000 мм х 0,45 мм)
Сума
9 240 UAH
UA-P-2021-10-19-001393-a ● c45f8b79d4df4691aa58031dfcff6253
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 жовтня 2021 13:05
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: 2 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #14372923
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
Дрогобич,
82100,
Спортивна, 44
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Лист оцинкований з поліестерним матовим покриттям (RAL 7016, 1250 мм х 2000 мм х 0,45 мм)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 240 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 9240 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2021
11. Примітки: Закупівля здійснюється за рахунок зекономлених коштів за результатами проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів Профнастил покрівельний з матовим поліестерним покриттям ПК – 35 (3050 мм х 1100 мм х 0,45 мм), гребінь для даху з матовим поліестерним покриттям (135 мм х 135 мм х 2000 мм х 0,45 мм) за ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали, номер закупівлі UA-2021-09-13-002919-c. Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель.
Документи замовника
19 жовтня 2021 13:13
|
Електронний підпис |
19 жовтня 2021 13:12
|
UA-2021-09-13-002919-c-report.pdf |