Офісні меблі
Сума
268 800 UAH
UA-P-2024-11-25-001266-a b7d46e6f9e9a4dd8b13644d4a16ab43a
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 листопада 2024 09:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #14099344
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, місто Харків, 61022, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісні меблі, Крісло офісне - 36 штука, Стілець офісний - 81 штука, Стіл для відвідувачів - 11 штука, Стіл комп’ютерний - 2 штука, Тумба мобільна - 2 штука, Стіл приставний - 2 штука, Шафа офісна для паперу - 1 штука, Шафа для одягу - 1 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 268 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти Пенсійного фонду України 268800 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2024

11. Примітки: Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України

Документи замовника

25 листопада 2024 09:22
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF