за ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Сума
10 000 UAH
UA-P-2021-12-08-011600-c b1799ace709547609cee5fd41aa02d61
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2021 13:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги" Запорізької обласної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05498909
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, 69600, Оріхівське шосе, 10а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: за ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 6800 UAH
Державний бюджет України 3200 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

11. Примітки: Річний план закупівель затверджено пр. від 07.12.2021 (місцезнаходження: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10-А, підприємство мале) Замовник належить до «юридичної особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі» згідно ст.2 ч.1 п.3.3 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».

Документи замовника

08 грудня 2021 13:19
Електронний підпис