Соціальні послуги (Організація та доступ до послуг з ДОТ та соціального супроводу хворих на чутливий туберкульоз 1-3 категорії(з ВІЛ та без)) віком від 18 років у Львівській області; Соціальні послуги (Організація та доступ до послуг з ДОТ та соціального супроводу хворих на МР ТБ/ РР ТБ(з ВІЛ та без)) віком від 18 років у Львівській області
Сума
763 361,05 UAH
UA-P-2022-07-20-001770-c a8c8a23ab1594a9a81b372591f284043
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 липня 2022 16:30
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01998147
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79066, Зелена, буд. 477
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Соціальні послуги (Організація та доступ до послуг з ДОТ та соціального супроводу хворих на чутливий туберкульоз 1-3 категорії(з ВІЛ та без)) віком від 18 років у Львівській області; Соціальні послуги (Організація та доступ до послуг з ДОТ та соціального супроводу хворих на МР ТБ/ РР ТБ(з ВІЛ та без)) віком від 18 років у Львівській області

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85320000-8 — Соціальні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 763 361,05 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України Комплексна програма підтримки галузі охорони здоровя Львівської області на 2021 – 2025 роки 763361.05 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2022

Документи замовника

20 липня 2022 16:31
Електронний підпис