Спеціальні продукти харчування, забезпечені поживними речовинами (Коміда ФКУ харчовий продукт для хворих на фенілкетонурію, дитячі молочні суміші)
Сума
391 600 UAH
UA-P-2025-03-27-009980-a ● a8b37eb6e8ea400397ea36f2e94d9da7
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2025 15:06
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38844190
3. Місцезнаходження:
Україна,
Кіровоградська область,
місто Знам'янка,
27400,
вул. Героїв України, буд. 27-Т
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Спеціальні продукти харчування, забезпечені поживними речовинами (Коміда ФКУ харчовий продукт для хворих на фенілкетонурію, дитячі молочні суміші), Коміда ФКУ В харчовий продукт для хворих на фенілкетонурію - 66 банка, Cуміш суха молочна «Малютка 1», швидкого приготування, для харчування дітей від народження до 6 місяців (фасована по 350 г ) - 96 пачка, Суміш суха молочна «Малютка-2», швидкого приготування, для харчування дітей від 6 до 12 місяців (фасована по 350 г) - 72 пачка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 391 600 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | кошти громад | 391600 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
11. Примітки: Закупівля проводиться за двома лотами: Лот № 1 Коміда ФКУ В харчовий продукт для хворих на фенілкетонурію
Лот № 2 Дитячі молочні суміші
Поставка товару після підписання договору, протягом п’ятьох днів по кількості та найменуванню відповідно специфікації до договору та заявок замовника протягом 2025 року.
-Предмет закупівлі повинний бути поставлений того ж найменування та у тій же кількості, що вказано в пропозиції. транспортом продавця та відповідних вимог зберігання даних засобів, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.
-Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т. д.)
-Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки).
- Постачальник при поставці Товару надає наступні документи:
1. Видаткову накладну на Товар в 2-х екземплярах,
2. Рахунок,
3. Сертифікат якості заводу виробника (з перекладом на українську мову).
4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
5. Інструкцію з використання товару на українській чи російській мові.
Документи замовника
27 березня 2025 15:15
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
Обґрунтування закупівлі
27 березня 2025 16:13
|
З метою виконання Програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2025 році згідно до галузевої програми розвитку «Охорона здоров’я»
|