ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Сума
40 000 UAH
UA-P-2021-04-21-002287-b a58a7514b62a42f88e7d14254086bb48
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 квітня 2021 16:29
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міністерство розвитку громад та територій України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37471928
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 01601, вул. Велика Житомирська, 9
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #40996564
7. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, Київ, 01601, Бульварно-Кудрявська, 22
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 40000 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2021

Документи замовника

25 травня 2021 14:21
Електронний підпис
25 травня 2021 14:14
ScanС1.pdf
24 травня 2021 16:40
ScanС.pdf
24 травня 2021 16:39
ScanД.pdf
21 травня 2021 12:24
Заявка.docx
21 травня 2021 12:24
Договір на папір А 4.docx
21 травня 2021 12:24
Scan.pdf
11 травня 2021 11:16
Заявка на проведення закупівлі (3).docx
11 травня 2021 11:16
Договір на папір А 4 із виправленнями.docx
11 травня 2021 11:16
30190000-7 - Папір для друку_ А4_ 80 г м.кв_ клас C_ 500 арк._ білий (3).docx
21 квітня 2021 16:30
ВимогидоПаперу.docx
25 травня 2021 14:21
Електронний підпис
24 травня 2021 16:42
Електронний підпис
21 травня 2021 12:28
Електронний підпис
11 травня 2021 11:17
Електронний підпис
21 квітня 2021 16:33
Електронний підпис
25 травня 2021 14:14
ScanС1.pdf
24 травня 2021 16:40
ScanС.pdf
24 травня 2021 16:39
ScanД.pdf
21 травня 2021 12:24
Заявка.docx
21 травня 2021 12:24
Договір на папір А 4.docx
21 травня 2021 12:24
Scan.pdf
11 травня 2021 11:16
Заявка на проведення закупівлі (3).docx
11 травня 2021 11:16
Договір на папір А 4 із виправленнями.docx
11 травня 2021 11:16
30190000-7 - Папір для друку_ А4_ 80 г м.кв_ клас C_ 500 арк._ білий (3).docx
21 квітня 2021 16:30
ВимогидоПаперу.docx

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Доброго дня! За результатами аналізу переданої потреби та інформації у рядку річного плану закупівель, ЦЗО потребує надання додаткової інформації, необхідної для проведення тендеру в інтересах Замовника, а саме: скановані копії проекту договору про закупівлю, що містить гриф погодження Замовника, та технічної специфікації; зазначення в електронному полі рядку річного плану категорії Замовника що узгоджується з даними, зазначеними про Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Інформацію прошу завантажити у вигляді файлів до даного рядку річного плану з накладенням кваліфікованого електронного підпису на рядок річного плану. Дякуємо за співпрацю.

Найменування ЦЗО: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 40996564
Термін надання відповіді ЦЗО до: 27 травня 2021
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 26 травня 2021