офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір, зошити, папки, олівці і т.д.)
Сума
7 209,39 UAH
UA-P-2020-10-28-005653-b a450d07f9d2d4d2d945ee8b3b06ef066
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Полтавської районної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42176477
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, село Тахтаулове, 38720, 38720, Полтавська обл., Полтавський район, село Тахтаулове, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 115
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір, зошити, папки, олівці і т.д.), блок паперу з липким шаром 51*76мм, 100арк. - 3 блок, блок паперу з липким шаром 76*76мм, 100арк. - 2 блок, папір, щ.80, А4 - 35 штуки, олівці кол. 12 - 10 набір, зошит А4 192арк - 1 штуки, накопичувач В5 - 10 штуки, папка-органайзер на кнопці А4 - 2 штуки, папка на кнопці А4 прозора - 48 штуки, папка на кнопці А5 глянцева прозора - 60 штуки, папка на кнопці А5 глянцева синя - 72 штуки, папка на кнопці А5+ - 2 штуки, плівка для ламінування А4, 216*303 мм, 100 шт - 3 пачок, підставка для ручок квадратна 80*80*100 - 1 штуки, зошит на спіралі А4, 144арк - 1 штуки, зошит робочий А4, 96арк. - 1 штуки, зошит А4, 80арк - 1 штуки, файл-пакет А4+, 100шт. - 6 пачок, файл-пакет А5 РР, 100шт. - 2 пачок, папка-куточок А4, прозора - 100 штуки, зошит 48арк. - 15 штуки, біндери, 15мм, 12шт. - 1 пачок, біндери, 19мм, 12шт. - 2 пачок, щоденик А5 - 6 штуки, календар квартальний - 3 штуки, клей-олівець 8гр. - 3 штуки, набір магнітів, 5шт. - 4 набір, ніж трафарет.+2 леза - 1 штуки, скріпки круглі 28мм, 100шт. - 20 коробка, елемент живлення, 1,5В, 4 шт. - 5 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
scheme.NONE:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 209,39 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Щербанівська ОТГ 7209.39 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2020

Документи замовника

28 жовтня 2020 18:13
Електронний підпис