Канцелярські товари
Сума
250 000 UAH
UA-P-2025-02-20-002323-a ● 5c0f31276b8d4c088571a9540f418723
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 лютого 2025 10:00
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37454258
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
Дніпро,
49000,
проспект Дмитра Яворницького, 75
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про організатора закупівлі
5. Найменування: "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #32835966
7. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
Дніпро,
49000,
пр.Яворницького Дмитра, будинок 75
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)
Інформація про предмет закупівлі
9. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, Папір А4 - 1000 пачка, Архівна папка - 40 штуки, БIНДЕР 25ММ - 660 штуки, Біндери 51мм - 600 штуки, Біндери 19mm - 660 штуки, Біндери 32mm - 660 штуки, Блокнот А5 - 10 штуки, Індекси пластикові - 100 пачка, Клейка стрічка канцелярська - 60 штуки, Книга А4 - 10 штуки, Маркер перманентний - 150 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папка для паперів з зав'язками - 500 штуки, Папка-конверт - 10 штуки, Ручка Пише стирає - 50 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка масляна - 300 штуки, Ручка масляна автоматична - 300 штуки, Ручка масляна - 300 штуки, Скоби № 10 - 200 пачка, Скоби - 200 пачка, Скотч - 60 штуки, Скотч 48 мм - 60 штуки, Файл А4 - 120 пачка
10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 250000 UAH |
13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2025
Документи замовника
20 лютого 2025 10:41
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
20 лютого 2025 10:13
|
Договір проект.doc |
20 лютого 2025 10:01
|
Заявка.pdf |
20 лютого 2025 10:01
|
Додаток до заявки канцтовари.doc |
20 лютого 2025 10:01
|
ЗАЯВКА.doc |
20 лютого 2025 10:41
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
20 лютого 2025 10:22
|
Електронний протокол річного плану | |
20 лютого 2025 10:13
|
Договір проект.doc | |
20 лютого 2025 10:01
|
Проєкт договору.doc | |
20 лютого 2025 10:01
|
Заявка.pdf | |
20 лютого 2025 10:01
|
Додаток до заявки канцтовари.doc | |
20 лютого 2025 10:01
|
ЗАЯВКА.doc |
Інформація про організацію та проведення закупівлі
Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.
Найменування ЦЗО:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ ЦЗО:
32835966
Термін надання відповіді ЦЗО до:
20 лютого 2025
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО:
20 лютого 2025
Документи
20 лютого 2025 14:39
|
Електронний підпис |
20 лютого 2025 14:39
|
Електронний підпис |