Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
Сума
3 000 000 UAH
UA-P-2025-02-05-011123-a ● bdc74eb5feaf420ca8402f2f5020bd41
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 лютого 2025 13:39
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40713306
3. Місцезнаходження:
Україна,
Херсонська область,
місто Херсон,
73000,
ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. | 3000000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2025
11. Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (закупівля здійснюється з урахуванням п.п. 2 та 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Документальне підтвердження додається у вигляді прикріплених файлів.
Документи замовника
05 лютого 2025 13:40
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
05 лютого 2025 13:39
|
2. Розпорядження ОВА 40 від 29 01 2025.pdf |
05 лютого 2025 13:39
|
3. Обґрунтування.pdf |
05 лютого 2025 13:39
|
1. Доручення 38 від 29.01.25.pdf |