Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
475 052,82 UAH
UA-P-2023-11-09-002233-a b6ac12a1513a41ba9433c1dd818a07de
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 листопада 2023 10:49
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43556710
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, 04050, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Антистеплер - 55 штуки, Бейдж горизонтальний на шнурку - 2000 штуки, Біндер для паперу 19 мм - 37 штуки, Блок паперу для заміток із клейким шаром - 228 штуки, Гумка для стирання - 33 штуки, Канцелярські ножиці - 9 штуки, Клей ПВА - 50 штуки, Клей - олівець - 100 штуки, Конверти С4 - 1550 штуки, Конверти С5 - 2000 штуки, Конверти Е65 - 2000 штуки, Ручка кулькова синя - 4166 штуки, Лінійка - 28 штуки, Магніт для дошок і фліпчартів - 49 штуки, Маркери для фліпчарта в асотрименті - 225 штуки, Олівець - 188 штуки, Папір для друку А4 - 373 пачок, Папір для нотаток - 21 штуки, Папір різнокольоровий А4, 250 арк. - 20 штуки, Підставка для ручок - 20 штуки, Ручка гелева синя - 104 штуки, Стрічка клейка канцелярська 18 мм х20 м, прозора - 50 штуки, Стрічка клейка канцелярська 48 мм х200 м, прозора - 36 штуки, Скріпки канцелярські - 83 пачок, Степлер - 30 штуки, Стрічка клейка двухстороння: товщина 90 мкм, довжина 10м, ширина 16 - 50 штуки, Стрічка клейка малярна довжина 40 м, ширина 48 мм - 48 штуки, Фліпчарт на коліщатках - 50 штуки, Чинка з контейнером - 64 штуки, Маркер текстовий - 200 штуки, Маркер перманентний - 50 штуки, Фарба штемпельна - 30 штуки, Папір А3 - 183 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30194600-1 — Транспортири
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30195900-1 — Дошки для маркерів та магнітні дошки
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 475 052,82 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 475052.82 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника