Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт адміністративного приміщення для розміщення територіального підрозділу ЦНАП в с. Радча Івано-Франківської міської ради) (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Сума
245 767 UAH
UA-P-2023-11-08-007409-c 706d9a3dfd2f413684ef07e63da2388b
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 листопада 2023 16:28
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04054346
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, 76004, Грушевського, 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт адміністративного приміщення для розміщення територіального підрозділу ЦНАП в с. Радча Івано-Франківської міської ради) (ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 245 767 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Додані кошти (довідка ФУ 2181 від 02.11.2023р.) 245767 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товар, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості), у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.