Закупівля канцелярського приладдя
Сума
41 680 UAH
UA-P-2023-02-10-001808-c 5b169134f1d34dbe86d5714e16e639a2
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 лютого 2023 12:40
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головний центр спеціального контролю (філія Національного центру управління та випробувань космічних засобів)
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21656472
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, смт Городок, 12265, вул. Космічна,1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Закупівля канцелярського приладдя

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 41 680 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 41680 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023