Послуги з нанесення дорожньої розмітки на вулиці Житомирська згідно схеми
Сума
19 247,98 UAH
UA-P-2021-08-12-009341-a 4cfe6d6dc0da428c80a2a3be13f7b448
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 серпня 2021 15:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міське комунальне підприємство "Бердичівкомунсервіс"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37752790
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Бердичів, 13300, вул. Чуднівська, 156
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з нанесення дорожньої розмітки на вулиці Житомирська згідно схеми , нанесення дорожньої розмітки згідно схеми - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ДК021-2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 19 247,98 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 19247.98 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2021

11. Примітки: Відповідно до розяснення МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (Мінекономіки) № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 Щодо планування закупівель. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника

Документи замовника

12 серпня 2021 15:50
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF