ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифуга лабораторна рефрижераторна настільна з ротором) (Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 15115 - Центрифуга для банку крові)
Сума
2 000 000 UAH
UA-P-2021-07-16-002715-a 50fac53745bb4e7ba47083a6162795f2
Запланований
Опубліковано: 16 липня 2021 13:52
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40524109
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 04071, Ярославська, 41
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифуга лабораторна рефрижераторна настільна з ротором) (Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 15115 - Центрифуга для банку крові)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти гранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією (далі - Глобальний фонд) згідно з договором про надання гранту від 04 грудня 2020 року № 1936 (UKR-C-PHC), що укладений між Замовником та Глобальним фондом у відповідності до Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», на підставі ст. 4, частини 3. 2000000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2021

Документи замовника

16 липня 2021 13:53
Електронний підпис