ДК 021:2015 - 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пакет брендований паперовий, пляшка для пиття, набір «Ланч-бокс+Пляшка для пиття»)
Сума
40 000 UAH
UA-P-2021-05-21-013050-b 576c0d5aef874e6a8ef02767ed9d9304
Запланований
Опубліковано: 21 травня 2021 16:45
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40524109
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 04071, Ярославська, 41
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пакет брендований паперовий, пляшка для пиття, набір «Ланч-бокс+Пляшка для пиття»)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти гранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією (далі - Глобальний фонд) згідно з договором про надання гранту від 04 грудня 2020 року № 1936 (UKR-C-PHC), що укладений між Замовником та Глобальним фондом у відповідності до Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», на підставі ст. 4, частини 3. 40000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2021

Документи замовника

21 травня 2021 16:45
Електронний підпис