ДК 021:2015 - 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифуга лабораторна рефрижераторна настільна з ротором) (Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 15115 - Центрифуга для банку крові)»
Сума
1 234 800 UAH
UA-P-2021-04-20-002330-c 1c3c80197bbc4fd690cd96a8887565b0
Запланований
Опубліковано: 20 квітня 2021 12:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40524109
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 04071, Ярославська, 41
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифуга лабораторна рефрижераторна настільна з ротором) (Інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 15115 - Центрифуга для банку крові)»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 234 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти гранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією (далі - Глобальний фонд) згідно з договором про надання гранту від 04 грудня 2020 року № 1936 (UKR-C-PHC), що укладений між Замовником та Глобальним фондом у відповідності до Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», на підставі ст. 4, частини 3. 1234800 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

Документи замовника

20 квітня 2021 12:13
Електронний підпис