Послуги по перезарядці картриджів, відновленню картриджів принтерів, послуги з обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки
Сума
11 880 UAH
UA-P-2021-01-18-000796-a ● c7cb07adc1464d1bb8a7a5ac975ad44a
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 січня 2021 09:53
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25004393
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Кривий Ріг,
50027,
вул. Ярослава Мудрого, 81
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги по перезарядці картриджів, відновленню картриджів принтерів, послуги з обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 11 880 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 11880 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2021
11. Примітки: 1. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини першої статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
- юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів.
2.Послуги по перезарядці картриджів, відновленню картриджів принтерів, послуги з обслуговування і ремонту комп’ютерної техніки на 2021 рік.
Документи замовника
18 січня 2021 09:54
|
Електронний підпис |