Офісні меблі
Сума
190 000 UAH
UA-P-2020-11-26-007750-b 2d3b86b1a8ca4911b7dbc84388d2b077
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 листопада 2020 14:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОЛОСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26462896
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, с. Волоське, 52043, вул. Набережна, 42
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісні меблі , Стелаж шкільний для документів - 5 штуки, Шафа для шкільних документів зі склом - 12 штуки, Письмовий стіл для офісу - 8 штуки, Офісний шкаф - 5 штуки, М'який пуф - 10 штуки, Диван-крісло - 5 штуки, Стул - 15 штуки, Крісло м’яке на коліщатах телескопічне - 4 штуки, Стелаж металевий Меткас Бюджет 1800x900x450 мм сталь - 10 штуки, Стіл-верстак важкий металічний - 3 штуки, Шафа медична металева MD 2, (1780 / SG) - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39130000-2 — Офісні меблі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 190000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

26 листопада 2020 14:54
Електронний підпис