Канцелярське приладдя
Сума
180 000 UAH
UA-P-2020-10-23-004334-a bf713ef016084ce087c6737718fac985
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01984613
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49023, просп. Мануйлівський, буд. 29
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя, папір для друку, у пачці 500 аркушів - А4 - 1050 пачка, Скріпка 28мм нікельована, 100 шт в упаковці - 23 упаковка, Скріпка 28мм , кольорові 100 шт в упаковці - 20 упаковка, Скріпки 50мм, нікельован,і 50 шт в упаковці - 5 упаковка, Скоби №24/6 - 30 упаковка, Скоби №10 - 31 упаковка, маркер перманентний, червоний, тонкопишучий - 20 штуки, маркер перманентний, чорний, тонкопишучий - 1 штуки, Маркер для виділеня тексту зелений - 15 штуки, Маркер для виділеня тексту жовтий - 16 штуки, Маркер для виділення тексту синій - 7 штуки, Маркер для виділення тексту помаранчевий - 15 штуки, Маркер для виділення тексту рожевий - 7 штуки, Набір фломастерів, 12 кольорів в упаковці - 2 упаковка, Точилка - 17 штуки, Ластик - 39 штуки, Ручка масляна синя - 63 штуки, Ручка масляна чорна - 8 штуки, Ручка масляна червона - 8 штуки, Ручка кулькова finegrip cello синя - 6146 штуки, Ручка кулькова finegrip cello чорна - 36 штуки, Ручка кулькова finegrip cello червоні - 45 штуки, Ручка гелева Axent Point чорна - 85 штуки, Степлер № 24/6 - 7 штуки, Степлер № 10 - 4 штуки, Дірокол з лінійкою - 4 штуки, Олівець - 196 штуки, Корректор-олівець - 26 штуки, Корегуюча рідина - 2 штуки, Корректор стрічковий - 13 штуки, Антистеплер - 4 штуки, Зволожувач для пальців - 5 штуки, Сегрегатор 70мм - 86 штуки, Сегрегатор 50мм - 44 штуки, Лоток для паперу горизонтальний - 11 штуки, Лоток для паперу вертикальний - 2 штуки, Біндер середній - 2 упаковка, Біндер великий - 2 упаковка, Ножиці канцелярські - 4 штуки, Скотч канцелярський широкий 48мм*66м - 14 штуки, Скотч канцелярський вузький 18мм*20м - 21 штуки, Лінійка - 8 штуки, Клей-олівець PVP, 15г - 62 штуки, Клей ПВА - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192124-6 — Фломастери
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 180000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2020

Документи замовника