33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тест-смужки для контролю рівня глюкози в крові)
Сума
8 714,72 UAH
UA-P-2020-07-22-000198-c ● 19dd48c5a3594e25b6d9975ef95b5cc8
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 липня 2020 08:37
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Великобагачанський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Великобагачанської районної ради Полтавської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38396564
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
селище Велика Багачка,
38300,
вулиця Каштанова будинок 21
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тест-смужки для контролю рівня глюкози в крові)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2019: Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 714,72 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 7758.6 UAH | |
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 956.12 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2020
11. Примітки: Місце знаходження: Полтавська обл, Великобагачанський р-н, смт Велика Багачка, вул. Каштанова, 21. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи замовника
23 липня 2020 08:10
|
Електронний підпис |
23 липня 2020 08:10
|
Електронний підпис |
22 липня 2020 08:39
|
Електронний підпис |