Послуги з технічного огляду та випробовувань: Послуги повірки засобів вимірювальної техніки (Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 100 0С, Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 300 0С, Повірка термометри скляні від мінус 30 до 100 0 С , Повірка манометрів до 60 Мпа , вакуумметри кл. 1,0 ..... 4,; Повірка гігрометра психрометрічного) для закладів освіти Інгулецького району.
Сума
8 255,26 UAH
UA-P-2020-07-14-000645-a ● c1eceee6c2e3486fa3ad2fdfe65e0771
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 липня 2020 11:00
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02142276
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
місто Кривий Ріг,
50026,
площа Гірницької Слави,1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з технічного огляду та випробовувань: Послуги повірки засобів вимірювальної техніки (Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 100 0С, Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 300 0С, Повірка термометри скляні від мінус 30 до 100 0 С , Повірка манометрів до 60 Мпа , вакуумметри кл. 1,0 ..... 4,; Повірка гігрометра психрометрічного) для закладів освіти Інгулецького району., Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 100 0С - 20 шт, Повірка термометрів скляних лабораторних від 0 до 300 0С - 15 шт, Повірка термометри скляні від мінус 30 до 100 0С - 9 шт, Повірка манометрів до 60 Мпа , ваккумметри кл. 1,0....4 - 89 шт, Повірка гігрометра психрометричного - 2 шт
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 255,26 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 8255.26 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2020
11. Примітки: змінити очікувану вартість з - 8 500,00 грн. на загальну суму договору - 8 255,26 грн. в звязку з укладанням договору
Документи замовника
20 липня 2020 11:59
|
Електронний підпис |
16 липня 2020 09:58
|
Електронний підпис |
14 липня 2020 11:03
|
Електронний підпис |
14 липня 2020 11:00
|
технічні вимоги.pdf |