ДК 021: 2015 ( CPV: 2008) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
29 443,67 UAH
UA-P-2020-06-23-004363-a 87c0392f54f340569a3a0ac3496bfe31
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 червня 2020 15:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Державна установа “Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області”
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #08734546
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м. Одеса, 65044, пров. Каркашадзе, 3
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021: 2015 ( CPV: 2008) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , калькулятор бухгалтерський, Коректор-ручка, 8мл , Скріпка кругла 25мм., 100 шт/уп, Скоба №10 , Скоба №24/6 , Файл А4 +глянец, 40мкр. 100шт/пач, Ручка кулькова чорна, Ручка кулькова синя, Діркопробивач пластиковий, салатовий, Діркопробивач пластиковий, синій, Діркопробивач, металевий, Ручка гел. чорна, Олівець, пластик., з ластиком, Нiж трафарет., 9мм, Ножиці, ручки с гумов. вставками 22см., Ножиці, 21 см, біло-салатові , Папір для нотаток 85мм*85мм*300арк.,некл. білий , Скотч прозорий 40 мік., Клеюча стрічка прозора 19мм*20м, Конверт,вертикальний С4 з відр.стричкою 324*229, Конверт С5 з відр. стрічкою, Стікер-закладка папер.15*45мм.(5 неон.кольорів по 30папірц.), Індекси паперові прямокутні. 51х 15мм (50арк. х 5 коль.) , Закладки пласт. з клейким шаром 45x12мм, 5х20арк., Стікер-закладка "Вказівка" 5 неон.кольор., Клей-олівець перманентний, PVP основа, білий, 21г , Зшивач 20 арк. глибина 60мм (антистеплер) метал. корпус., Зшивач 20 лист.глибина 63мм mix 4(антистеплер) пласт. Корп., Зшивач 20арк (антистепл) пласт. Глибина 62мм , Степлер пластиковий до 20 арк. (скоби №24, 26), чорний, Степлер пластиковий до 20арк. (скоби №24, 26), синій, Степлер пластиковий сірий, Книга конторська (пустографка) - офсет А4/50л., Папір А4 80 гр/м2, 500арк./шт, Папка, швидкозшивач "Справа", Папка-реєстратор А4 7см зелена, (зібрана), Папка-реєстратор А4 7см рожева (зібрана), Папка-реєстратор А4 7см фіолетова (зібрана), Папка-реєстратор А4 7см червона (зібрана), Лоток вертикальний пластик - чорний,з пер. стінкою , Лоток для паперів вертик, пластик. сірий, Лоток пластик д/папок вертик. з перед. стінкою чорний, Лоток пластик д/папок вертик з перед. стінкою прозорий, Лоток пласт. д/пап. гориз., прозорий, Лоток пласт. д/пап. гориз., димчатий, Скріпка 50мм, 100шт, Бiндери, 32мм, 12шт/пач, текст-маркер флуор. жовтий , текст-маркер флуор. зелений , Маркер текстовий, помаранчевий, Маркер текстовий, рожевий, Папка з прижимом , Папка регистратор А4 на 2 кольцах 38мм, Біндер 19 мм (12 шт/пач), Лоток вертикальний чорні. б/ст , стікер - закладка " Стрілка" 5неон.кол. по25 арк

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 29 443,67 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України строк поставки 31.12.2020р 29443.67 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2020

11. Примітки: Канцелярські приладдя. строк поставки 31.12.2020р

Документи замовника

23 червня 2020 15:24
Електронний підпис
23 червня 2020 15:21
002.jpg
23 червня 2020 15:21
001.jpg
23 червня 2020 15:21
ПУОЗ щодо плану.jpg