Код за ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: код 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; код 34217 Канюля; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; код 34217 Канюля; код 12557 - Маска для кисневої терапії; код 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні; код 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; код 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний (катетер Фолея 2-ходовий))
Сума
33 241,40 UAH
UA-P-2020-04-14-010558-b 7749ad5907284092b90815681658a452
Оголошено тендер
Опубліковано: 14 квітня 2020 16:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42788614

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: код 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; код 34217 Канюля; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; код 34217 Канюля; код 12557 - Маска для кисневої терапії; код 37362 Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні; код 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; код 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний (катетер Фолея 2-ходовий))

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 33 241,40 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 33241.4 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2020

9. Примітки: Строк поставки товару: протягом 5-ти робочих днів з дати укладення договору.

Документи замовника

14 квітня 2020 16:55
Електронний підпис