Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
13 265,20 UAH
UA-P-2019-10-23-003350-c 650937393fbb4760939291d491309ef3
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05392743

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 13 265,20 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Кошторис 2019, кошти обласного бюджету 13265.2 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2019

9. Примітки: Кошторис 2019, кошти місцевого (обласного) бюджету

Документи замовника