Лот 1 - Канцелярські товари Лот 2- Офісний папір Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності
Сума
536 700 UAH
UA-P-2019-10-17-001414-a a6113703fef446e2a6b8ec22aa822ed2
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Український центр оцінювання якості освіти
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #34187201

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Лот 1 - Канцелярські товари Лот 2- Офісний папір Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 536 700 UAH

7. Процедура закупівлі: Відкриті торги

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2019

9. Примітки: Лот 1 - Канцелярські товари - 12 200,00 грн.( загальний фонд); Лот 2- Офісний папір - 520 500,00 грн. (загальний, спеціальний фонд); Лот 3 - Офісний папір підвищеної щільності - 4 000,00 грн.(загальний фонд)

Документи замовника

17 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис