На сьогодні в системі:
Офісне та канцелярське приладдя
Сума
2 629,80 UAH
UA-P-2016-12-26-005241-b a0cd25ef91de4a4a82515fa729cadb6c
Опубліковано: 26 грудня 2016 16:48
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2016 рік

Інформація про замовника

1. Найменування замовника: КЗ Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: #37735655

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне та канцелярське приладдя , Офісне приладдя (стержні, ручки, ручки-коректори, скорошивачі пластикові, файли, скотчи, обкладенки, клей-олівець,, Лотки, набори, Дрібне канцелярське приладдя (дірокол, ластики)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК 016:2010: 22.29.2 — Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.
ДК 016:2010: 22.29.2 — Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.
ДК 016:2010: 22.29.2 — Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.
ДК 016:2010: 22.29.2 — Вироби пластмасові інші, н.в.і.у.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК 021:2015: 30193000-8 — Органайзери та приладдя до них
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 629,80 UAH

7. Процедура закупівлі: Без застосування електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2016