Меблі офісні
Сума
93 460 UAH
UA-P-2016-12-13-000146-b 6a57350fb3dc447a991419f717868682
Запланований
Опубліковано: 13 грудня 2016 08:41
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2016 рік

Інформація про організатора закупівлі

1. Найменування: КЗ Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Меблі офісні, Стіл письмовий - 12 шт, Стіл кутовий - 2 шт, Стіл однотумбовий - 1 шт, Шафа для документів - 5 шт, Шафа пенал для одягу - 8 шт, Шафа навісна - 10 шт, Тумба приставна - 15 шт, Шафа для одягу двохсекційна - 4 шт, Шафа для облікових карток - 10 шт, Сітлець ІЗО екошкіра стандарт чорний - 33 шт, Диванчик для холу - 12 шт

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 016:2010: Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 93 460 UAH

7. Процедура закупівлі: Без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2016

9. Примітки: додаткові кошти

Документи замовника

13 грудня 2016 08:42
Електронний підпис