Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
6 000 UAH
UA-P-2019-09-03-004781-b 855e30c9497a4509a2286d05f6a629c0
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 вересня 2019 16:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04402824

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Журнал для вихідної документації - 9 шт, Журнал для вхідної документації - 10 шт, Зошит - журнал 120 аркушів - 10 шт, Зошит А4 60 арк. - 14 шт, Зошит для записів А4 м'яка обкл. 96арк. - 20 шт, Зошит для записів А4 тверда обкл. - 12 шт, Калькулятор Gates великий - 3 шт, Папка паперова "Справа" - 150 шт, Папка паперова на зав'язках - 103 шт, Скріпка нікельована - 4 шт, Файлши (уп. 100 шт) 40м кр. - 6 шт, Чорнила EPSON (100мл black) - 1 флакон, Швидкозшивач паперовий - 120 шт

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 000 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2019

9. Примітки: Затверджено рішенням тендерного комітету від 02.09.2019 року

Документи замовника

03 вересня 2019 16:27
Електронний підпис