Придбання канцелярських товарів
Сума
12 337,48 UAH
UA-P-2020-10-01-001356-a 10d4d7b5d79c4503bea914d96d4bc47a
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВЕЛИЦЬКА СІЛЬСЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ КОВЕЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43776161
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Ковельський р-н, село Велицьк, 45081, вул.Перемоги, будинок 88
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцелярських товарів, Біндер - 200 штуки, Губочниця Deli - 2 штуки, Акредит карта - 118 штуки, Степлер - 7 штуки, Блокнот - 62 штуки, Ручка кулькова - 8 штуки, Точилка з контейнером - 24 штуки, Гумка біло-сіра - 29 штуки, Зошит - 92 штуки, Маркер - 78 штуки, Файл пакети А4 - 19 пачка, Швидкозшивач - 150 штуки, Папка А4 - 14 штуки, Скоби - 17 пачка, Степлер - 10 штуки, Бейдж - 5 штуки, Шнурок з кліпом - 5 штуки, Щоденник н/датований - 4 штуки, Калькулятор - 12 штуки, Лінійка - 130 штуки, Ніж канцелярський - 3 штуки, Леза до ножа - 1 пачка, Стрічка клейка - 35 штуки, Ручка кулькова - 220 штуки, Олівець - 113 штуки, Нитки для підшивки - 1 штуки, Кнопки-цвяшкові - 18 штуки, Кнопки 100 шт - 14 пачок, Скріпки - 46 штуки, Біндер - 70 штуки, Клей ПВА - 15 штуки, Папка на гумках А4 - 28 штуки, Книга з м'якою обкладинкою - 30 штуки, Закладки-флажки паперові - 14 штуки, Папір для нотаток - 14 штуки, Точилка з контейнером - 3 штуки, Маркер текстовий - 16 штуки, Скоби №24/6 - 1 пачка, Ножиці сіро-чорні - 2 штуки, Лінійка - 3 штуки, Ніж канцелярський 9 мм - 16 штуки, Ручка коректор - 16 штуки, Ручка кулькова ОПТІМА - 4 штуки, Ручка кулькова Тор Тек - 5 штуки, Олівець з гумкою - 2 штуки, Олівець механічний - 2 штуки, Стержні до олівця - 2 штуки, Ножиці чорні - 2 штуки, Папка для паперу картона - 150 штуки, Папір Офісний А-4 - 30 пачок, Губорниця параланова - 24 штуки, Кнопки цвяшки кольорові - 16 пачок, Ножиці сині - 15 штуки, Блок паперу мікс проклеєний - 2 штуки, Блокнот - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 337,48 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 12337.48 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2020

Документи замовника