Prozorro

Prozorro: об’єднуємо державу та бізнес

Напочатку не було нічого, лише ідея справедливих закупівель, що народилася під час Революції Гідності. Назву придумали у Facebook, фінансування на перший пілот збирали зі світу по нитці. Майбутні співробітники ДП “Прозорро” працювали на волонтерських засадах.

Prozorro – це ви

Час промайнув швидко. Сьогодні Prozorro – це 30 тисяч державних і місцевих органів влади та підприємств. 300 тисяч комерційних постачальників. Близько 600 млрд грн публічних закупівель щороку. Та 100 млрд грн економії, що держава заощадила завдяки роботі Prozorro.

Але Prozorro – це не тільки цифри. Не просто рядки у коді програмування або 100 Тб інформації. Prozorro – це велике коло людей, які разом створюють європейську Україну.

Prozorro змінюється

Система Prozorro зробила інформацію про закупівлі держави відкритою для кожного громадянина. А ще створила великий ринок, відкривши повний доступ бізнесу до публічних закупівель.

Як змінювалася та розвивалася система, так само й трансформувалася комунікація бренду.

Так у кооперації з агентством plusone з'явилась оновлена комунікаційна стратегія Prozorro, яка має об'єднати всіх учасників екосистеми публічних закупівель. А також нова айдентика бренду Prozorro.

Базові елементи візуальної системи

Смисловий та формальний центр нової дизайн-системи Prozorro – це коло

За ці роки роботи ми зрозуміли нашу суперсилу: це вміння об'єднувати. Об'єднувати державу та бізнес, замовника та постачальника, громадян і медіа довкола ідеї прозорих та справедливих закупівель. Саме тому смисловим центром нової айдентики Prozorro стає коло.

Назва Prozorro тепер вже офіційно втрачає велику літеру “Z” та супергеройське смислове навантаження, від якого система відійшла кілька років тому. Відтепер бренд Prozorro гучно артикулює сутність, якої набув за останні роки: система публічних закупівель об'єднує державу та бізнес.

Шрифт

Фірмові шрифти

Noir Pro

abcdefghijklmno
pqrstuvwxyz

abcdefghijklmnop
qrstuvwxyz

Open Sans

аБВГҐдЕЄЖЗИІЇйКЛМНОП
РСТУФХЦЧШЩья

аБВГҐдЕЄЖЗИІЇйКЛМНОПР
СТУФХЦЧШЩья

Прості й читабельні, шрифти, які використовуються для ідентифікації prozorro, транслюють ключові якості системи: простота у використанні та зрозумілість. Noir Pro виконує більш декоративну функцію у лого, Open Sans – зручний для текстових блоків та заголовків будь-якого формату.

Кольори

Фірмові кольори

  • HYML

    RGB

    CMYK

    #000000

    0; 0; 0;

    75; 68; 67; 90;

  • HYML

    RGB

    CMYK

    #027efd

    2; 126; 253;

    77; 51; 0; 0;

  • HYML

    RGB

    CMYK

    #439cf5

    67; 156; 245;

    64; 31; 0; 0;

  • HYML

    RGB

    CMYK

    #32e384

    50; 227; 132;

    62; 0; 70; 0;

  • HYML

    RGB

    CMYK

    #63eda3

    99; 237; 163;

    51; 0; 53; 0;

Палітра кольорів, що ідентифікують бренд, зосереджена довкола чистих природніх відтінків блакитного та зеленого. Ключовими є кольори, присутні у логотипі як такому: небесно-блакитних комунікує відкритість та технологічність платформи, білий формує простір для взаємодії, а чорний – підкреслює та виділяє. Зелений колір використовується для ситуативних акцентів.

Приклади на різних носіях