На сьогодні в системі:
13 листопада 201711:00

ЗРАДА І ПЕРЕМОГА ТИЖНЯ

ПЕРЕМОГА ТИЖНЯ:
52% запланованого бюджету було зекономлено  ДП «Львіввугілля» на закупівлі рушників

Бюджет: 869 760 грн.
Сума договору: 419 990 грн.
Економія: 449 770 або 52%
Переможець: ТОВ «Українська швейна фабрика»

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-23-000024-c

Дванадцять учасників подали пропозиції на тендер із закупівлі рушників! Навіть складно уявити, скільки їм довелось хвилюватись, поки тривав аукціон (він проходив майже півтори години). ТОВ «Українська швейна фабрика» хоч і зайшло з найнижчою ціною, але впродовж усіх трьох раундів не могло розслабитися, оскільки ТОВ «Фелікс» весь час дихало в спину майбутньому переможцю. Потрібно відзначити саме компанію, що прийшла другою (ТОВ «Фелікс») – вони розпочали аукціон з найвищою пропозицією, але так хотіли перемогти, що скинули свою ціну аж удвічі. Різниця фінальних цінових пропозицій обох компаній склала лише 10 грн!

ДП «Львівугілля» приєдналось до системи ProZorro в серпні 2016 року. За цей час замовником було успішно проведено 68 конкурентних процедур та зекономлено 41.6 млн грн.

ЗРАДА ТИЖНЯ

Як порушити правило анонімності учасників до аукціону: досвід ВК Управління освіти Полтавської міськради

Бюджет: 2 665 440,00 грн.
Сума договору: 1 550 398,00 грн.
Економія: 1 115 042 грн або 41%
Переможець: ФОП Каленіченко І.А.

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-12-000711-a

Свято Нового року наближається і настав час закуповувати новорічні солодкі подарунки для дітей. Не відстає УО Полтавської міськради, яке оголосило відкриті торги на закупівлі наборів цукерок-новорічні подарунки.  Хоча ми робимо все, щоб замовники не могли познайомитись з учасниками до кінця аукціону, все одно деякі замовники через природню цікавість нехтують принципом анонімності і все таки знаходять способи дізнатись, хто ж планує прийти на їх торги. Так і наш замовник написав в вимогах умову, що всі учасники повинні надати не пізніше 27.10.2017р. (при цьому дата кінця подачі пропозицій 28 жовтня) зразок подарунку за адресою замовника в м. Полтава. Далі чітко вказано, що учасники, які не надали зразок, будуть відхилені, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Зрозуміло, що замовник хоче купити найкраще для дітей, і саме завдяки зразкам він має можливість точно переконатись в якості солодощів. Але на майбутнє радимо все таки дотримуватись анонімності учасників і вимагати зразки після аукціону у переможця торгів.

До речі, не зважаючи на таку вимогу, аукціон відбувся і замовнику вдалось ще й отримати економію.