13.01.202116:10

Вакансія: Спеціаліст відділу підтримки

Хто ми?

Prozorro — це система електронних публічних закупівель, що прийшла на зміну паперовим тендерам. «Всі бачать все» — наш основний принцип. Завдяки реформі всі державні закупівлі були переведені в онлайн. Дані про те, як держава використовує кошти платників податків тепер доступні кожному на сайті prozorro.gov.ua

Найголовніше — це можливість долучитися до найкращої державної IT-компанії в Україні, яка робить  ̶т̶а̶й̶н̶о̶є̶ ̶я̶в̶н̶и̶м̶ публічні закупівлі прозорими і працює за світовими практиками менеджменту.

В нашому арсеналі є також інші переваги:

- Офіційна (біла) зарплата, рівень якої буде визначено за результатами співбесіди та тестового завдання;

- Квартальні премії за результатами роботи;

- Медична страховка;

- Офіс у центрі Києва;

- Ми маємо нормований робочий день, але в нових реаліях розглядаємо частково віддалену роботу, ну а вихідні та оплачувана відпустка згідно трудового законодавства

- Безперервний професійний розвиток у команді однодумців.

Що ми натомість просимо

-   знання в сфері публічних закупівель та в роботі системи Prozorro;

-  знання української мови (усна та письмова);

-  досвід роботи в сервісах підтримки/кол.центрах від 3 років;

-  повна вища освіта;

- вміння працювати в CRM-системах (Jira)

- клієнтоорієнтованість та емпатія, бажання допомогти клієнту вирішити проблему;

-  високий рівень самоорганізації: вміння розставляти пріоритети, прагнення до професійного росту, здатність працювати самостійно, швидко навчатися, уважність до деталей.

Основні зони відповідальності

  • Відповідати на дзвінки користувачів
  • Створювати задачі в Jira
  • Відповідати на запити користувачів в чаті та на електронну пошту
  • Робити за потреби звіти по запитах користувачів

Перевагою будуть

-   Вміння писати роз’яснювальні матеріали

-   Навички комунікації, в тому числі кризові випадки - вище середнього

-   Рівень володіння англійською: Intermediate level

Контактна інформація

Щоб взяти участь в конкурсі, будь ласка, надішліть своє CV на адресу hr@prozorro.ua з темою повідомлення “Спеціаліст відділу підтримки”

Дедлайн подачі резюме: 30 січня 2021 р.