Вакансія: Спеціаліст відділу підтримки
Хто ми?
Prozorro — це система електронних публічних закупівель, що прийшла на зміну паперовим тендерам. «Всі бачать все» — наш основний принцип. Завдяки реформі всі державні закупівлі були переведені в онлайн. Дані про те, як держава використовує кошти платників податків тепер доступні кожному на сайті prozorro.gov.ua
Найголовніше — це можливість долучитися до найкращої державної IT-компанії в Україні, яка робить ̶т̶а̶й̶н̶о̶є̶ ̶я̶в̶н̶и̶м̶ публічні закупівлі прозорими і працює за світовими практиками менеджменту.
В нашому арсеналі є також інші переваги:
- Офіційна (біла) зарплата, рівень якої буде визначено за результатами співбесіди та тестового завдання;
- Квартальні премії за результатами роботи;
- Медична страховка;
- Офіс у центрі Києва;
- Ми маємо нормований робочий день, але в нових реаліях розглядаємо частково віддалену роботу, ну а вихідні та оплачувана відпустка згідно трудового законодавства
- Безперервний професійний розвиток у команді однодумців.
Що ми натомість просимо
- знання в сфері публічних закупівель та в роботі системи Prozorro;
- знання української мови (усна та письмова);
- досвід роботи в сервісах підтримки/кол.центрах від 3 років;
- повна вища освіта;
- вміння працювати в CRM-системах (Jira)
- клієнтоорієнтованість та емпатія, бажання допомогти клієнту вирішити проблему;
- високий рівень самоорганізації: вміння розставляти пріоритети, прагнення до професійного росту, здатність працювати самостійно, швидко навчатися, уважність до деталей.
Основні зони відповідальності
- Відповідати на дзвінки користувачів
- Створювати задачі в Jira
- Відповідати на запити користувачів в чаті та на електронну пошту
- Робити за потреби звіти по запитах користувачів
Перевагою будуть
- Вміння писати роз’яснювальні матеріали
- Навички комунікації, в тому числі кризові випадки - вище середнього
- Рівень володіння англійською: Intermediate level
Контактна інформація
Щоб взяти участь в конкурсі, будь ласка, надішліть своє CV на адресу hr@prozorro.ua з темою повідомлення “Спеціаліст відділу підтримки”
Дедлайн подачі резюме: 30 січня 2021 р.