На сьогодні в системі:
07 квітня 201910:39

В ProZorro відбувся перший аукціон за рамковою угодою

Організатором першого аукціону за рамковою угодою стала Укрпошта. Завдяки даній процедурі національний поштовий оператор зможе ефективніше закуповувати дизтопливо.

“Рамковою угодою ми плануємо вирішити проблему закупівлі товарів, ринкова ціна яких дуже часто змінюється, а зробити достатній їх запас неможливо чи нераціонально. Одним із таких товарів для Укрпошти є дизпаливо. Безперебійність його поставок – надважлива", – зазначив заступник генерального директора з закупівель АТ "Укрпошта" Олександр Наход.

Взяти участь у тендері Укрпошти вирішили сім компаній. За результатами прекваліфікації та аукціону з п'ятьма переможцями буде укладена рамкова угода. Термін її дії – 9 місяців, загальний обсяг закупівлі – 1,6 млн літрів.

Протягом строку дії угоди Укрпошта буде оголошувати аукціони та оперативно закуповувати необхідну в конкретний час партію дизпалива. З постачальником, який запропонує найвигідніші умови кожної нової поставки, підписується окремий договір на постачання частини товару. При цьому всі необхідні перевірки документів вже було здійснено на першому етапі відбору постачальників, з якими підписується рамкова угода. І надалі, коли виникає потреба, замовнику потрібно лише призначити аукціон і чекати на цінові пропозиції учасників рамкової угоди.

"Сподіваємось, новий формат роботи, коли від оголошення аукціону до поставки товару може бути 5-7 днів, дозволить суттєво зменшити ризики для постачальників, а Укрпошті  – отримати ще кращі ціни на пальне”,  – наголосив Олександр Наход.

При підписанні рамкової угоди в систему заноситься ціна за одиницю товару. Ці дані будуть машиночитаємі, що дозволить ефективніше моніторити закупівлі, розвивати аналітичні інструменти та робити порівняння цін на конкретний товар в різних регіонах країни.



Блоги

07 лютого 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
Детальніше
Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro