На сьогодні в системі:
14 березня 201809:25

Результати опитування міського населення, бізнесу та органів державної влади України щодо оцінки сприйняття та рівня підтримки ProZorro

9 ключових висновків:
1) Усі 3 групи опитаних вказали, що ProZorro має найбільший вплив саме на відкритість інформації про тендери: населення - 87%, бізнес - 76,8%, держава - 91%. ProZorro = відкриті дані.
2) Найвідчутнішими змінами для населення з появою ProZorro стали зменшення корупції - 57%, поява громадського контролю за витратами держави - 43,4%, прозоріші держзакупівлі - 41,8%.

3) Найвідчутнішими змінами для держави та бізнесу з появою ProZorro стали економія державних коштів - 63,7% та 62,4% відповідно, поява громадського контролю - 56,1% та 48%, прозоріші держзакупівлі - 50,4% та 66%. 
4) Бізнес та державні органи вважають, що найбільше на реформування системи держзакупівель впливають 3 фактори: політична ситуація в країні - 63,6% та 55,6% відповідно, наявність кваліфікованих фахівців - 56% та 43,4%, втручання в роботу реформування третіх осіб - 51,2% та 47,4% відповідно.
5) Найсуттєвішими перевагами у використанні ProZorro бізнес називає такі: участь у тендерах в режимі онлайн - 84,4%, зменшення рівня корупції - 65,2%, простота оформлення документів для участі в тендері - 63,2%.

6) Найістотніші переваги у використанні ProZorro для органів державної влади є такі: участь у тендерах в режимі онлайн - 77,2%, проведення прозорих тендерів - 54,6%, рівність усіх учасників Системи - 51,1%. 

7) Недолік №1 у використанні ProZorro для бізнесу та держави - нелогічні критерії вибору переможця - 65,6% і 49,9% відповідно.
8) Рівень довіри до Системи серед населення складає 79%. На її рівень впливає інформація зі ЗМІ - 48,6%.
9) 51% населення дізнався про реформування системи державних закупівель зі ЗМІ. Основними джерелами інформації для бізнесу є Інтернет-сайти - 89,6%, телебачення - 42% та соціальні мережі - 45,2%.

Дослідження проводила Міжнародна маркетингова група за 1 квартал цього року.



Блоги

07 лютого 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
Детальніше
Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro