На сьогодні в системі:
11 липня 201807:35

ProZorro розробляє Tinder для публічних закупівель


Команда системи ProZorro представила на конкурс Open Data Challenge-2018 проект “Get-To-Tender”, покликаний допомогти бізнесу у пошуку тендерів своєї мрії. В основу проекту будуть покладені принципи найпопулярніших сучасних ІТ-продуктів, зокрема простота, зручність інтерфейсу та швидка результативність. 

“В світі, де щодня генеруються гігабайти інформації, час стає основною цінністю. Тому так популярні прості у використанні ІТ-продукти, які дозволяють приймати рішення максимально швидко. Ці принципи лягли в основу нашого проекту, ціль якого – допомогти бізнесу знайти із тисяч тендерів у системі ProZorro найцікавіші”, – розповів Андрій Кузьменко, заступник генерального директора ДП “Прозорро”. 

Новий функціонал Get-To-Tender, що буде реалізовано на базі офіційного сайту prozorro.gov.ua та офіційних електронних майданчиках, допоможе бізнесу легко та швидко обирати релевантні тендери. Наразі команда визначає, через які технології краще реалізувати ідею і принципи Get-To-Tender. Серед варіантів – додатковий функціонал з пошуку на сайті ProZorro, створення в пошуковому рядку майданчиків опції “пошук рекомендацій”, удосконалення нинішньої розсилки.

За результатами першого етапу Open Data Challenge, найбільшого національного конкурсу ІТ-проектів на основі відкритих даних, проект ProZorro “Get-To-Tender” потрапив до фіналу. За перемогу у конкурсі та призовий фонд у 2,5 млн гривень змагаються 20 проектів-фіналістів. 

Переможців конкурсу Open Data Challenge визначить професійне журі 13 вересня в рамках Open Data Forum-2018.

Нагадаємо, Open Data Challenge – це міжнародний формат конкурсу для проектів на основі відкритих даних, створений міжнародною інституцією Open Data Institute (Лондон). В Україні конкурс проводиться з 2017 року у рамках проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування України та у партнерстві з Фондом Східна Європа і 1991 Open Data Incubator.



Блоги

07 лютого 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
Детальніше
Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro